poniedziałek, 17 grudnia 2012



DROGIE DZIECI, NAUKA CZEKA A CZAS LECI !

hej wszystkim :) dzień jak co dzień. nie wspominałam o tym, że jestem studentką. właściwie mało co o sobie powiedziałam. :) a więc teraz przyszła na to pora. studiuję filologię angielską. dwa lata już za mną i właśnie przyszedł czas na pracę licencjacką. podczas gdy większość moich znajomych z roku ma już temat i plan pracy, ja nie mam nic i wcale nie mam motywacji żeby się za to zabrać. a czas leci.. jestem strasznym leniuchem i od pierwszego roku powtarzam sobie, że wezmę się za siebie, ale niestety to tylko słomiany zapał. mam nadzieję, że w końcu zbiorę siły, trzymajcie kciuki ! :P

przepraszam za słabą jakość moich zdjęc, ale niestety nie mam w posiadaniu wymarzonej lustrzanki, może z biegiem czasu.. :) mam nadzieję, że mój dzisiejszy outfit przypadł wam do gustu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za twój komentarz :)