sobota, 15 grudnia 2012

Hej wszystkim !

Nazywam się Ola. Postanowiłam założyć bloga, żeby dzielić się z wami częścią mojego życia. Jestem zwariowaną 21-latką, która ma tysiące pomysłów na minutę.
Podzielę się z wami moimi stylizacjami oraz zdjęciami i muzyką, które uwielbiam. Wiem, że blogów jest już miliony, ale mam nadzieję, że znajdą się osoby, które chętnie będą mnie odwiedzały i znajdą tu coś dla siebie.

Hello everyone !

My name`s Ola. I decided to create my blog in order to share with us part of my life.
I`m crazy 21 old girl, who has thousands ideas on minute.
I will show u my stylizations and photo and music i love. I know that millions of blogs exist, but I hope that I find followers, who will visit me with pleasure and who will find sth interesting.



it`s me



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za twój komentarz :)