sobota, 22 grudnia 2012

PORZĄDKI !

porządki są dla mnie czymś w stylu wstawania o 7 rano do szkoły, czyli najchętniej bym tego nie robiła, ale niestety muszę. wczoraj nie mogłam się jeszcze do tego zabrać, ale dziś już czas ostateczny, aby to zrobić. ;) w dodatku mam dwa domy do obrobienia, swój i jeszcze babci obok, więc praca jest podwójna! ale jak już to wszystko skończę, będę mogła się cieszyć świętami! -póki mogę ;) mam na myśli moje podejście do świąt teraz, bo jak narazie mam beztroskie życie, a święta kojarzą mi się jedynie z wolnym czasem, dobrymi filmami, smacznym jedzeniem do woli, choinką, prezentami i ze świąteczną, rodzinną atmosferą ;) rzecz jasna, później będę święta kojarzyć tak samo, tyle że do listy tych wszystki pozytywnych skojarzeń dojdzie jeszcze jedno -`wydatki`, a to już troszeczkę ingeruje w moje nieskazitelne postrzeganie świąt :D jedynymi wydatkami, które czekały na mnie w te święta, były prezenty, które wprost uwielbiam dawać! 

PREZENTY !

nie wiem jak wy uważacie, ale dla mnie prezenty nie powinny być ustawiane ;) mówię tutaj szczególnie prezentach między dziewczyną, a chłopakiem, chociaż z rodziną bywa podobnie. nie rozumiem dawania sobie na gwiazdkę pieniędzy w kieszeń i wybierania samemu prezentów. zawsze jakiś mały podarunek, nawet pluszak (które zresztą ja osobiśćie kocham, ale o tym kiedy indziej) cieszyłby mnie o wiele bardziej niż jakbym sama miała wybierać prezent. ;) owszem miło jest dostać to co się chciało, ale lepiej jest jeśli się tego nie podejrzewa ;) długo zastanawiałam się co podarować mojej drugiej połówce, i zebrałam wszystkie myśli - często bywało tak, że mówił, że coś mu się podoba, coś sobie kiedyś kupi. wystarczy słuchać drugiej osoby, a nie będzie problemu z wymyśleniem prezentu ! u mnie prezent już czeka na poniedziałek, a co się w nim kryje nie mogę zdradzić, bo jeśli Piotrek wejdzie tutaj i przeczyta to nie będzie niespodzianki ;) to jest magia świąt kochani !


zapomniałam dodać, że mam hopla na punkcie torebek na prezenty, nie tylko świątecznych ;) ta, w której jest prezent dla mojego kota ma wypukłego św. mikołaja i bałwanka ;) 






a tutaj pudełeczka - prezenciki, nie mogłam się im oprzeć w sklepie ;)




na koniec moja wczorajsza stylizacja na wieczór ;) ps. zapinkę zrobiłam sama ;)



 






a tym czasem zostawiam was i idę WRESZCIE sprzątać ! :D







2 komentarze:

dziękuję za twój komentarz :)