wtorek, 1 stycznia 2013

NOWY LEPSZY ROK ? ;)


oby taki był ! :) sylwester jak zwykle mnie zaskoczył, jak co roku miały miejsce nieoczekiwane zwroty akcji, niekoniecznie wszystkie były poztywne, ale to raczej standard w tę noc, bynajmniej u mnie :) mam nadzieję, że noc była udana dla was wszystkich i że nowy rok przywitałyście tak jak sobie to zaplanowałyście. :)  przed wyjściem zdążyłam się dwadzieścia razy przebrać, ale końcowa wersja zgadzała się z planowaną wczoraj. z racji tego, że spałam dzisiaj zaledwie kilka godzin, na dziś to wszystko, trzymajcie się ! :*

NEW YEAR BETTER ? ;)

i hope! :) New Year`s Eve suprised me as usual, as every year, unexpected twists taken place, and some of them weren`t positive completely, but it`s normal in my life :) i hope, that this night was succesful for everyone and that u greeted the new year just as u planned. before party i was dressing up twenty times, but my final version was consistent with which i planned yesterday. because of my short sleep, only a few hours, it`s everything for today, take care ! :* 




dobranoc :*


7 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie bedę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam cieplutko i dziekuję za wizytę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy New Year!
    Nice drink!

    Win a L'OREAL MASCARA >> GIVEAWAY <<
    milna89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. great outfit and great post! :)♥

    xx,
    thehellydwellings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka ciekawa, na sylwestra fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit :)
    Happy New Year!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za twój komentarz :)