sobota, 5 stycznia 2013

zwykła stylizacja na rozjaśnienie dzisiejszego szarego, deszczowego dnia. przez tą pogodę zamieniam się w staruszkę.. nie chce mi się nigdzie ruszać, najchętniej przesiedziałabym całe dnie w domu. dodatkowo dobija mnie fakt, że w poniedziałek mam ważne kolowkwium, na które po pierwsze muszę iść, a po drugie muszę je zaliczyć. za naukę biorę się już od dwóch tygodni, ale jeszcze nie zdążyłam otworzyć zeszytu. dziś jeszcze sobie odpuszczę na rzecz gossip girl, ale jutro startuje, życzcie mi powodzenia :)




sweterek - H&M
getry - Stradivarius
listonoszka - LV (oczywiście replika)


5 komentarzy:

  1. Wyglądasz super, bardzo fajny sweterek, a torebka świetnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za spostrzegawczość!!!! ;)))
    Ps. boski sweterek!!!!;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda i jest wygodna:) to lubie! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za twój komentarz :)