piątek, 4 stycznia 2013

PART OF MY KINGDOM

Aktualnie jestem chora i nigdzie nie wychodzę, więc nie mam dla was żadnych nowych stylizacji. w zamian za to przedstawiam wam małą część mojego królestwa. mówi się, że dzieckiem człowiek jest przez całe życie :) mimo mojego wieku nie wyrosłam z maskotek, a jednym z moich uzależnień jest hello kitty :D wszystkie miśki jakie zbieram dostaje od kota, który wie, że je kocham ! to tylko zaledwie połowa :P wśród zdjęć znajdziecie kolekcję moich perfum, moją perełką są CHLOE, w których zakochałam się od razu, pasują do mnie jak żadne inne perfumy ! przedstawiam wam również mojego czekoladowego przyjaciela - chuckiego :D 


MY PICTURES





























19 komentarzy:

  1. Ale słodka pościel z hello kity <33

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz posciel zaje ****:D
    papier toaletowy tez widziałam juz z kitty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam, a do tego chusteczki, ręczniki i inneeee :D

      Usuń
  3. Pościeli z Kitty zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    Słodka psinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze, ze wielka fanka kitty :D
    fajnie tu u Ciebie, ale moglabys odrobine zmniejszyc szerokosc bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak słodko<3 wydaje mi się, że nigdy nie wyrosnę z hello kitty ;)
    zacna kolekcja perfum:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  7. hi, thanks for comment
    great fun pics
    xoxo
    lets follow eatch other???
    happy 2013!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakaś ty chuda :)
    zaglądaj do mnie częściej ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. a co ty do mnie po angielsku piszesz :)

    hihih maniaczka Hello Kitty :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne podusie <3 :)
    Pozdrawiam cieplutko ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak słodko *___* Jestem tu pierwszy raz ,ale zostaje. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz posty. Od kiedy prowadzisz bloga? Ja od polowy października ,ale nie najlepiej mi idzie ;/ Fakt,czasami nie mam ,tyle czasu by pisać notki.;/ Mam nadzieje ,że mnie zaobserwujesz? http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/ Ja już to zrobiłam:) Pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  12. super masz blog <3
    zapraszam tez do mnie ;
    skomentuj zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę!

    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz ładnego psa :)

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł na tytuł tego postu,
    słodka jestes :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za twój komentarz :)